New World Life.

PortalIndexFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Betreft Realisme & Negering berichten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
William
Admin

Registratiedatum : 23-08-10
Aantal berichten : 168

Personage.
Status:: Gouverneur

BerichtOnderwerp: Betreft Realisme & Negering berichten   zo sep 05, 2010 4:11 pm

Hallo beste leden,
Helaas moet ik melden dat ik niet tevreden ben met sommige zaken. Ik doel dan op Realisme tijdens het RPG'en en het negeren van halve berichten! Dit vind ik erg jammer. Als mensen toch je bericht negeren wat is dan nog het nut van het RPG'en? Niets toch. Daarom zou ik graag willen zien dat je dit zo min mogelijk probeert te doen, er bestaat natuurlijk altijd de kans dat iemand een paar seconden voor jou post. Dit zie ik wel door de vingers, maar het negeren van berichten die er al een half uur of langer staan dat vind ik toch wel een beetje schandalig.

Over het realisme wil ik het volgende zeggen: Er zijn nu allerlei praktijken bezig in Jamestown, er leuk om te beschrijven enz. Maar voor mij begint de lol ervan nu een beetje op te raken doordat er te licht over dingen wordt gedacht. De indianen lopen letterlijk even een stad binnen, zonder haast gewond te worden(al hoewel sommige wel RPG'en dat ze gewond zijn, wat ik wel waardeer), dit kan niet en is onmogelijk. Vooral in de tijd van kolonisten.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb ingelicht met deze mededeling en ik hoop dat er wat gedaan mee wordt.

Met vriendelijke groet,
William
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Greenleaf
Admin

Aantal berichten : 259

Personage.
Status:: Zoektocht

BerichtOnderwerp: Re: Betreft Realisme & Negering berichten   zo sep 05, 2010 4:19 pm

Heey hoi.
Ja de fantasie is hier hoog, (ik zelf ook) om het spel, spelende te houden is het goed dat je dit bericht plaatst. Bedenk wel dat je mensen niet kunt dwingen iets te doen, (dat is soms jammer)
En ja, dat ik zomaar de stad inloop is eigenlijk een uitlokking voor andere spelers om iets te doen. Want ik weet natuurlijk niet welke onzichtbare mensen daar staan, snap je. Het enige wat ik weet is dat jij ik Dyani en nog zo een waarvan ik de naam niet meer weet daar zijn.
Van die andere Redcoats, die blijkbaar in grote aantallen aanwezig zijn weet ik niets.

Misschien kunnen we de mensen die niet spelen, dus onzichtbaar zijn weglaten.
Dan lijkt het alsof er weinig zijn, maar dat speelt makkelijker, denk je niet.
Dus misschien kunnen we de onzichtbare redcoats weglaten???

Maar een suggestie.

Groetjes,

Greenleaf.
Profiel bekijken
William
Admin

Aantal berichten : 168

Personage.
Status:: Gouverneur

BerichtOnderwerp: Re: Betreft Realisme & Negering berichten   zo sep 05, 2010 4:22 pm

Dus jij wil eigenlijk in een lege stad zonder verdediging spelen? Dat is haast onmogelijk, vooral in de tijd waarin we deze RPG spelen. Ik snap wat je bedoelt ivm makkelijk spelen, maar als je naar het RPG forum van The Empire of Rome kijkt zie je ook zwaarbewapende steden met veel mensen, dat maakt het realistisch. Snap je?
Profiel bekijken
Greenleaf
Admin

Aantal berichten : 259

Personage.
Status:: Zoektocht

BerichtOnderwerp: Re: Betreft Realisme & Negering berichten   zo sep 05, 2010 4:26 pm

Daar heb je gelijk in. Misschien kun je in de dorpshal aangeven in een topic welke omvang je dorp heeft. Zo komen we, zoals nu (ik sterf zowat aan jouw mannetjes ) niet voor enorm grote verrassingen te staan.
Je lijkt over onbeperkt aantal mensen te bezitten. (dus ga ik straks de geest geven )
Dat is handiger denk ik, zodat je als indiaan of kolonist wel twee keer nadenkt voordat je een stad aanvalt.

Toch vind ik het best spannend hoor, maar dit is misschien ter verduidelijking.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Betreft Realisme & Negering berichten   

Betreft Realisme & Negering berichten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New World Life. :: Algemene Informatie. :: Informatiebalie.-
Ga naar: