New World Life.

PortalIndexFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Devon Greenbush.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Devon
Burger.

Registratiedatum : 31-08-10
Aantal berichten : 53

Personage.
Status:: Jamestown ontvluchten.

BerichtOnderwerp: Devon Greenbush.   ma nov 29, 2010 7:38 pm

Naam:
Devon Greenbush.
Natie:
Geen, zwevende kiezer.
Stam/Community:
Geen, zwevende kiezer.
Partner:
In mijn geboorteland heb ik al een partner gehad, maar ze is overleden na een langdurig ziekbed.
Leeftijd:
23 jaar.
Rang/Beroep:
Ik behoor tot het gewone volk, al lijk ik wat anders door mijn klederdracht.
Geschiedenis:
Ik ben geboren en getogen in Ierland, in de bossen van de grote heuvelen. (Highlands) Daar heb ik geleerd om een met de natuur te leven, en alleen te nemen wat ik nodig heb.
(daarom begrijp ik de indianen ook goed)
Na mijn twintigste wilde ik wat meer van de wereld zien. Dus heb ik een vlot gebouwd en ben ik gaan varen. Eerst heb ik een tijdje in London gewoond en daar de Engelse taal volledig aangeleerd (in mijn geboorteland spreken we Iers)
Vervolgens ben ik op mijn 22 verder erop uit getrokken.
Ik heb mijn mijn vlot een jaar op zee geleefd, en vervolgens aangemeerd in Amerika. Mijn voorraden waren op en ik wilde een tijd op het vaste land verblijven. Heel toevallig kwam ik aan in Amerika, waar ik een nieuw leven wil beginnen.

Karakter:
Ik ben over het algemeen wel een aardig persoon, maar je moet me niet in het vaarwater gaan zitten, want dan kan dat lieve omslaan in haat en nijd.
Ik kan goed overweg met mijn zwaard, die ik zelf heb gemaakt uit de grondstoffen uit Ierland. Ik beschouw mijn zwaard als een verlengstuk van mijzelf om me zelf te beschermen en te behoeden voor gevaar, en om anderen te helpen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Devon Greenbush.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New World Life. :: Off-Topic. :: Personage voorstellen-
Ga naar: