New World Life.

PortalIndexFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen

Deel | 

Reporting for duty!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
William
Admin

Registratiedatum : 23-08-10
Aantal berichten : 168

Personage.
Status:: Gouverneur

BerichtOnderwerp: Reporting for duty!   di nov 23, 2010 10:19 am

William was bezig met het inspecteren van zijn troepen, toen opeens een booschapper binnenkwam stormen. 'Sir, Our scouts reported something!' vertelde de man hijgend. 'Ok, tell me..' zei William kalmpjes. 'De indianen sir, ze hebben geweren!' stamelde de man. Opeens klonk er gelach achter William. Het was kolonel Barnsby. 'Hahaha! Die wilden hebben dan wel geweren, maar het wordt nog verdomde moeilijk voor ze om raak te schieten!' lachte hij. William knikte. 'Daar zit wat in Barnsby, maar toch moeten we meer op onze hoede zijn. En volgens mij weet ik ook al wie die wapenleverancier is!' snauwde William in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Devon
Burger.

Registratiedatum : 31-08-10
Aantal berichten : 53

Personage.
Status:: Jamestown ontvluchten.

BerichtOnderwerp: Re: Reporting for duty!   vr nov 26, 2010 5:58 pm

Devon hoorde zag dat er een man het RBMA binnenrende. Hij zag er paniekerig uit.
Devon volgde hem naar binnen en verschool zich achter een deur.
Hij luisterde naar het gesprek tussen de man en de gouverneur, William.
Hij vertelde dat de indianen wapens hadden. Devon schrok zich een hoedje. Straks gaan ze aanvallen, en wat zou er dan gebeuren.
De indianen hebben tegen dit enorme leger geen schijn van kans.
Nu was het zijn beurt om de indianen te helpen. Hij zou ze gaan waarschuwen voor de blanken.
Voorzichtig probeerde hij naar buiten te schieten, maar toen bewoog de deur een beetje. Het kraakte iets. Devon hoopte dat niemand het had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Reporting for duty!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
New World Life. :: Kolonisten. :: Groot-Brittannië :: Jamestown(Community) :: Royal British Militairy Academy-
Ga naar: